آغاز کلاس های آنلاین معلمین ازدبستان

 مقام معظم رهبری: علم با دین و اخلاق هست که برای بشریت مفید خواهد بود. علم هر چه هم پیشرفت کند، اگر از اخلاق و دین فاصله بگیرد، به حال بشریت مفید نخواهد بود.

انگار ماموریت سخت تر شده است، عشق به تدریس دو چندان است، ولی دوری و دلتنگی قلب‌ها را می‌فشرد و معلمان دبستان ما، در دل این مشکلات در تلاش هستندتا همچون پزشکان و پرستاران خود را به خط مقدم برسانند و بر سر عهد خود بمانند و بی دریغ چراغ علم را به‌دست گرفته و راهنمای دانش‌آموزان خود باشند.

اکثر برنامه کلاسی‌آنلاین شده و خانواده ها می‌داند که فرزندش هرچه زودتر در کلاس درس حاضر شود، بیشتر می‌آموزد و این حضور مجازی در کنار هم‌کلاسی‌ها و معلمانشان شاید زمینه‌ای باشد تا اندکی از اضطراب و استرس این فضا را برای فرزندش بکاهد.

کلاس‌های مجازی شور و حال مدرسه را ندارد، اما پیوسته با همکلاسی‌ها و در کنار یکدیگر تشنه‌ آموختن، قطعا فرصتی است تا فراموش کنیم در شهر و کشور و حتی جهان چه خبر است و آرامشی ناخواسته حاصل شود، همان آرامشی که این روزها همه روانشناسان، جامعه را به آن می‌خوانند و یکی از راه‌های تقویت سیستم ایمنی را دور بودن از فضای استرس و اضطراب می‌دانند.

با آن که کلاس های مجازی معلمان از مدت ها قبل شروع شده بود ولی امروز به صورت رسمی فعالیت آنلاین معلمین در سامانه شاد شروع گردید

امید آنکه هرچه سریعتر بتوانیم در کنار دانش آموزان کلاس های حضوری را بدون استرس و نگرانی دور ازکرونا برگزار نماییم.

19 شهریور99


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20