برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی

به نام حضرت دوست         که هرآنچه هست ازاوست

همزمان با سراسر كشور و از طریق فضای مجازی و شبكه شاد، بیست و چهارمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی در تاریخ 19آبان‌ماه جاری در مدارس برگزار می شود.انتخابات شورای دانش‌آموزی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش در تحقق تربیت اجتماعی است، دانش‌آموزان از پایه سوم به بعد هم به‌عنوان کاندیدا و هم به‌عنوان رأی‌دهنده به‌منظور انتخاب اعضای شورای دانش‌آموزی مدرسه، می‌توانند در انتخابات مشارکت فعال داشته باشند.

باتوجه به شرایط فعلی حاکم بر مدارس در ایام شیوع ویروس کرونا دانش‌آموزان تقریباً همه وقت خود را در خانه به‌سر می‌برند و طبیعتاً برنامه‌هایی که بتواند سرزندگی و پویایی ایجاد کند و آن‌ها را با عوامل نشاط آور همراه و همنوا سازد، از ضرورت بیشتری نسبت به ایام عادی برخوردار است.

در این راستا می‌توان از انتخابات شورای دانش‌آموزی یاد کرد که کاندیدا شدن، مشارکت کردن و طرح مباحث علمی، شعارهای دانش‌آموزی و شیوه تبلیغ و گفتمان دانش‌آموزان در فضای مجازی به خوبی این شور و هیجان مفید را ایجاد می‌کند.

در همین راستا طی برنامه ریزی صورت گرفته در روز 19 آبان انتخابات دبستان امام حسین (ع) در حال برگزاری است. به همین منظور گروهی در شاد تشکیل شد تا دانش آموزان بتوانند تبلیغات کاندیداها را ببینند و بهترین انتخاب را برای نماینده شورای دانش آموزی دبستان داشته باشند.

19 آبان ماه 1400


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20