گزارش بهمن ماه

گزارشات سال ۱۳۹۸

بهمن، بیش از هر چیز، خاطره معطر سال‏های دوردست را در کوچه اذهان می ‏پراکند و ابهت و شکوه آن حماسه را که از اندیشه و کلام خمینی می رویید را بر سر زبان‏هایمان جاری می‏ کند.

  • برگزاری جلسه انجمن اولیادر 2 بهمن ماه که در این جلسه که با حضور مدیریت دبستان،معاونین و اعضای انجمن برگزار گردید عناوین مورد بحث به شرح زیر است:

داوری آثار نقاشی های دانش آموزان با موضوع آسیب اجتماعی و انتخاب افراد برتر – گزارش  مراسم گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به اعضای انجمن اولیاو تقدیر از اولیایی که در این مراسم دبستان را یاری نمودند.-  گزارش کمک های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان ومعلمان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان  داده شد – برنامه های دهه فاطمیه مورد بررسی قرار گرفت. – بررسی برنامه های دهه فجر

  • برگزاری مراسم بزرگداشت  شهادت حضرت فاطمه زهرا 8 بهمن:

خواندن دعای حدیث کسا همراه معنی – خواندن دعای فرج و دعا برای ظهور حضرت حجت – مداحی و نوحه خوانی در وصف بانو بزرگ اسلام- خواندن صلوات فاطمیه به صورت گروهی-ختم دسته جمعی قرآن کریم با حضور تمام معلمین و کادر اجرایی دبستان-یاد و خاطره سردار دلها و همرزمانشان وشهدای مدافع حرم سبزوار هم گرامی داشته شدو دانش آموزان با شعار هایی استکبار ستیزی خود را از آمریکای غاصب اعلام نمودند.

  • برگزاری زنگ گلبانگ انقلاب 12 بهمن:

در این زنگ که ساعت 9 صبح صورت گرفت دانش آموزان با خواندن سرود و دکلمه و دادن شعارهای انقلابی وگلباران تمثال امام خمینی یاد امام و شهدای انقلاب را گرامی داشتند.

  •  برگزاری و حضور دانش آموزان در مراسم گلبانگ انقلاب شهرستان در 12 بهمن

در این مراسم که روبروی مسجد جامع شهرستان برگزار گردید دانش آموزان بسیجی واعضای شورای دانش آموزی  دبستان و معاون پرورشی و رئیس انجمن اولیاحضور یافتندو مراسم ویژه چهل ویکمین سالگرد انقلاب شهرستان همراه با دکلمه زیبای دانش آموز ساجده کریمی از دانش آموزان دبستان برگزار گردید.

  • برگزاری  جشن های دهه فجر 13 بهمن تا 20 بهمن:

در این جشن ها که بصورت کلاسی هر روزه برگزار گردید دانش آموزان سعی کردندبا بکار بردن خلاقیت های فردی و کلاسی خود هر روز برنامه های شاد ومتنوعی را ارئه کنند.این جشن ها شامل سرود،دکلمه خوانی،نمایش های زیبای انقلابی از جمله نمایش مقاومت وشیر زنی بانو دباغ و… بود. در این مراسم یاد امام وشهدای انقلاب هم زنده تر از قبل گرامی داشته شد.

  • برگزاری جلسه انجمن اولیا و شورای دانش آموزی در 16 بهمن:

در این جلسه در مورد ادامه برنامه های جشن دهه فجر و 22 بهمن تصمیم گیری شد.برای جشن میلاد حضرت فاطمه وروز زن هم برنامه ریزی گردید.

  • برگزاری نمایشگاه دستاوردهای آموزشی ،پرورشی دانش آموزان در19 بهمن:

این نمایشگاه مورد بازدید اعضای محترم موسسه امام حسین علیه السلام و اعضای انجمن اولیا دبستان ، اولیا ی گرامی وهمه دانش آموزان قرار گرفت.دانش آموزان برگزیده هر کلاس در کنار دستاوردهای کلاسی قرار گرفته ودر مورد اهداف پژوهشی خود توضیح دادند.

  • برگزاری نمایشگاه طرح جابردر 20 بهمن:

در این نمایشگاه کارهای برگزیده دبستان برای بازدید ارائه گردید و به دانش آموزان شرکت کننده در این نمایشگاه کارت 100 امتیازی تعلق گرفت و کارهای برگزیده به مرحله شهرستان راه یافت.

  • برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب 20 بهمن:

  • برگزاری یاد واره شهید حاج قاسم سلیمانی در 21 بهمن:

بمناسبت چهلم حاج قاسم سلیمانی این یاد واره با همت دبستان و بسیج دانش آموزی شهرستان برگزار گردیدو دانش آموزان با اجرای سرود زیبای سلیمانی هاو خوانده مقاله و دکلمه خوانی یاد سردار دلها را زنده نگه داشتند.این یادواره مورد بازدید اعضای محترم موسسه امام حسین علیه السلام و اعضای انجمن اولیا و اولیا ی دانش آموزان وهمه دانش آموزان قرار گرفت.

  • حضور پرشور دانش آموزان ومعلمان در راهپیمایی 22 بهمن

  •  برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموزانی که درراهپیمایی همراه خانوده هایشان حضور داشتند23 بهمن
  • برگزاری جشن ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهراو میلاد امام خمینی(ره)در 25 بهمن ماه:در این روز جشن شادی همراه با مولودی برگزار گردیدو دانش آموزان با اجرای سرود زیبای زهرای دریای بیکران و خواندن مقاله و دکلمه های زیبا ارادت خود را به این بانوی باکرامت و مادران عزیزشان ابراز داشتند.یاد امام خمینی بنیانگذار انقلاب هم گرامی داشته شد. مدیریت محترم دبستان از تمام معلمان به عنوان مادران موفق تقدیر  و تجلیل نمودندو از خانم براتی رئیس انجمن اولیا نیز بعنوان مادر نمونه دانش آموزان تقدیر به عمل آمد.ت جلیل از معلمان و دانش آموزانی که نام زیبای فاطمه و زهرا را داشتند صورت پذیرفت. این مراسم با نماز جماعت همگانی و صرف نهار به پایان رسید.

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20